Lifestyle

Work From Home – Ghid practic amenajare birou acasa

Urmeaza acest ghid pentru amenajarea unui birou eficient chiar acasa

Spatiul de lucru personal de acasa in work from home, poate deveni o problema care sa-ti ingreuneze indeplinirea sarcinilor de la munca si sa-ti distraga atentia in momentele cele mai nepotrivite. Si eu lucrez de acasa si stiu cat este de greu sa gasesti un echilibru intre viata personala si munca de la birou. Cu atat mai mult atunci cand biroul s-a mutat acasa :).

Cu siguranta te-ai intrebat cum amenajez cel mai bun birou pentru acasa?  NU trebuie sa aiba nici functii si nici caracteristici complexe, este suficient sa se potriveasca nevoilor tale. Iata cum poti sa-ti amenajezi propriul birou, care sa te ajute sa ai parte de o experienta placuta „la birou”. Iti recomand un scurt ghid si cateva sfaturi practice in acest sens pentru organizarea cu succes a celui mai bun birou acasa.

Work From Home: Amenajare birou acasa

1. Gaseste spatiul potrivit

Înainte sa-ti organizezi spatiul de lucru, gaseste o zona in casa care sa te tina departe de lucruri care te pot distrage. Nu vrei sa-ti amenjezi biroul într-o zona cu mult zgomot sau una in care ai multe „ispite” (televizor, frigider, copii sau animale de companie). Ideal ar fi sa ai o camera libera si acolo sa-ti instalezi biroul. Vei fi mai productiv daca lucrezi într-un spatiu linistit. La munca, birourile sunt asezate intr-un spatiu comun, acasa insa ai nevoie de propriul spatiu.

2. Achizitioneaza biroul potrivit

birou work from home
birou work from home

Gaseste un birou care sa se potriveasca nevoilor si tipului de munca pe care il prestezi. Vei avea nevoie de un birou suficient de mare pentru calculator, rechizitele de birou si spațiu pentru diverse. Exista o varietate de modele de birouri disponibile online, pe diferite culori si abordari de design.

De la birouri pe care le poti folosi stand in picioare, pana la birouri de scris, birouri de colt, poti alege biroul perfect care sa se potriveasca nevoilor tale pentru un birou de acasa. Sau poti alege varianta de buget, masa de bucatarie ar putea functiona si ca un substitut pentru biroul de acasa.

3. Prioritizeaza confortul necesar

scaun confortabil

Confortul este cheia în timpul lucrului de acasa. Deoarece vei petrece multe ore stand la birou, asigura-te ca investeti într-un scaun de birou de buna calitate. Iti doresti un scaun care sa aiba inaltimea corecta si care sa-ti ofere si un bun sprijin pentru gat si spate. Scaunele din sufragerie si scaunele de bucatarie ar putea fi utilizate ca înlocuitoare ale scaunelor de birou, in lipsa de altceva.

Daca petreci mult timp la calculator ia in considerare achizitia unei perechi de ochelari de protectie pentru PC. Te vor ajuta sa-ti pastrezi ochii odihniti.

4. Stai departe de dezordine

pastreaza biroul curat in ordine

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poti face în timp ce lucrezi de acasa este sa ramai organizat! Pastreaza spatiul de lucru liber, fara dezordine, pentru a te ajuta sa ramai productiv si eficient in ceea ce faci. Scapa de toate articolele inutile de pe birou si pastreaza doar elementele si accesoriile necesare.

Pastreaza documentele într-un sistem de depozitare în birou sau alt spatiu adecvat pentru depozitare. Pentru stilouri, pix, capsator si block-notes alege o singura zona din sertarul biroului. Cat timp esti ordonat, solutiile vor veni de la sine.

5. Alege lumina naturala

birou acasa lumina naturala

O iluminare adecvata a biroului, este esentiala în timp ce lucrezi, astfel încat ochii sa nu oboseasca. Incearca pe cat posibil amenajarea spatiului de lucru langa o fereastra cu acces la lumina naturala.

Lumina naturala te poate ajuta sa-ti imbunatatesti starea de spirit si sa-ti cresti productivitatea muncii. In plus, te protejezi de lumina albastra a monitorului. Ia in considerare si achizitia unei lampi de birou, utila in zilele noroase si pe timpul serii. Iar pentru un aer proaspat si sanatos in birou iti recomand un purificator de aer.

In conzluzie, recomandarile pentru un birou adecvat acasa, atunci cand lucrezi remote in work from home:

  • alege un spatiu/camera mai linistite
  • cumpara un birou care sa se integreze in camera
  • prioritizeaza confortul personal atunci cand stai la birou
  • elimina posibilele resurse care iti pot distrage atentia
  • pozitioneaza biroul in lumina naturala
  • fa pauze regulat
  • poarta ochelari de protectie pentru PC
Stock Busters eMAG 2022 Oferte

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button